mina djur!

asså jag har haft ganska monga djur fast nu har jag bara en hund men ändå...
dem djur jag har haft är en hamster som hätte Himla men nu är hon död och en hund som hätte Fanny som ochså är död.
men sen har jag också haft en kanin som hette Godis som också är död nu men han var typ värdens snällaste kanin vi lämnade han ute på trädgården och han gjorde ingenting och ibland glömde vi till och med honam ute men han bara satt där och tugga på gräset<3. sen hade jag vandrande pinnar men dem solde jag typ efter ett år. För typ först köpte jag två vandrandepinnar och sen dog den ena och då köpte jag en ny och sen dog den nya också sen orkade vi inte köpa fler men det var bara bra för sen fick den som jag hade kvar ungar och den fick typ 100 stycken. och sen dog den vuxna också och när det var så många ungar så vågade jag inte sticka ner handen i deras bur så då typ låg den vuxna död där inne och typ burgade möggla.

//Diina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0